Rank.nl

Aanmelden

Wanneer u een school kiest voor uw kind(eren) houdt u rekening met verschillende zaken. Is de school in de buurt? Welke visie heeft de school? Hoe zit het met waarden en normen? Welke leermiddelen worden gebruikt? Maar ook, hoe is de sfeer in een school? Heeft u specifieke vragen, wilt u de sfeer proeven of wilt u uw kind aanmelden, maakt u dan vooraf een afspraak met de schoolleiding.

Als u uw keuze hebt gemaakt voor De Rank, ontvangt u een inschrijfformulier. Na inlevering van het inschrijfformulier ontvangt u een bevestiging van inschrijving.

Als uw kind voor het eerst naar school (groep 1) gaat, neemt de leerkracht 4 a 5 weken voor de eerste schooldag contact met u op om een aantal wenochtenden of -middagen met u af te spreken. Als uw kind in een hogere groep instroomt, neemt de leerkracht contact met u op voor een kennismakingsgesprek en een eventuele wenochtend of – middag.

U bent van harte welkom om even binnen te lopen of te bellen om een afspraak te maken voor een rondleiding door de school.